Tuhan jagakan dia

Alhamdulillah, 9 weeks sudah. Semoga peralihan minggu ni akan berlalu ketidakselesaan pada diri. Walaupun masih ada morning sickness. hurmm bukan setakat morning jek nih.. 😦

Peknen 2nd baby ni tak nak bergantung sangat pada en suami. Tapi da 2 maggu berturut die ironkan baju keje. Masa emir dulu, semua en suami yg buat. So kali ni, aku cuba tak nak bergantung sangat. Tapi… awal peknen ni keadaan aku agak teruk. Kesian en suami, makin banyak keje yg dia kene buat. Kalau dulu setakat jaga makan, pakai aku sekarang en suami juga perlu beri perhatian kepada emir. Bukan setakat perhatian, penjagaan emir pun. Kadang2 mengalir air mata ni.. kesian en suami penat keje balik umah nak uruskan macam2. Tak de rungutan yang aku dengar masam muka pun tak de. Terima kasih abang. Terima kasih Allah, beri aku suami yang sempurna dimataku.

Abang, tetibe rindu sangat kat abg 😛
abang jaga diri bebaik tau, jaga kesihatan, abang tak boleh sakit sebab kiteorang memerlukan abang tuk jaga kiteorang.
Lagu ni untuk abang yang tak pernah jemu layan kerenah isteri dan anakmu 🙂

Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apaadanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku
Aku Sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku

love my permata hati and our syurga cinta.

Leave a comment