SUKUM 2012 UUM

Bermula dengan semangat yang berkobar2 utk menyahut cabaran di green Lawn Bowls Alor Star. Turun training bersama team 🙂 namun dikejutkan dengan good news yang memang tak disangka2. Alhamdulillah it’s positif. Emir Firdaus akan dapat adik. wuhuuu..

Masih ingin meneruskan perjuangan di UUM. Kuatkan semangat and keyakinan diri. Tapi kian hampir di penghujung kem pemantapan team, aku merasakan keadaan diri tak meyakinkan aku utk meneruskan hasrat ke UUM. Encik suami memberi kepercayaan kepada aku untuk membuat sendiri keputusan. 100% aku sendiri. Dia tetap memberi semangan dan dorongan untuk aku meneruskan perjuangan sebab tean juga memerlukan aku. Seharian menahan sakit tapi masih mampu berfikir, akhirnya aku akur… aku harus menarik diri.. 😦 itu keputusan aku. Aku yakin ada hikmah disebalik keputusan ini. Ummi akan pastikan anak ummi berada dalam keadaan baik2. 🙂

Menghantar team naik bas ke UUM malam tu dengan tangisan.. huhhh.. sedih sesangat plak..

Leave a comment