yeeayy.. da nak raye..

tup..tap..tup..tap.. da masuk ari ke-15 pose.. mesti mood raye da start menyelinap masuk dalam diri korang kan.. lagu2 raye pon da berkumandang kat corong radio.. makin la naik mood raye tue..
raye taun ni permata hati berusia setahun setengah.. so le r pakai baju melayu.. taun lepas tecik lagi.. so, aku x pakaikan baju melayu.. pg raye pakai kemeja.. haha..
owh ye.. aku da pon beli kad hari raya tuk en.suami. aku nk pos kat tempat keje die.. hehe.. memandangkan alamat tpt keje die aku x tau, so aku pon tanye pakcik google.. hahh.. da dapat pon.. t.ari ni nak p pos..
last sekali.. selamat ari raye maaf zahir & batin tuk korang..

Leave a Reply

