Bukan rezeki aku

woowooooo… salah rupenye aku post kat FB tu.. kat sini x salah kan.. x de sape le larang.. ni blog aku.. aku punye suke nk tulis ape.. korang nak bace, bace.. x yah nk bising2..

org yang menilai aku pon manusia gak kan.. keje memang lebih bagus dari aku la.. sbb 2 jd boss.. lau taraf cam aku bukan boss namenye.. datang lambat g keje pon silap2 lebih banyak dari aku.. sukan??? x yah ckp la.. da terang lg bersuluh…. subut la 5 jenis sukan.. 2-3 daripadanye aku mesti join..

masuk 6 taun aku dinilai oleh org yang same.. x kan x de perubahan.. markah kalau lebih pon sikit je.. hampeh sangat ke keje aku? nk yg perfect??? diri sndiri pon x perfect.. sudah la..

terusterang la.. aku memang bengang+malu bile list APC kuar, ade name2 yg saing aku lapor diri dpt.. paling bengang yg lambt dari aku pon da dpt.. tahniah.. korang memang hebat.. x cam aku.. slow bt keje, x de kemajuan.. aku bukan marah x dpt APC.. korang kene paham.. aku da malas nk terangkan.. aku pon da malas nak taip lg..

aku x dapat APC sbb blum rezeki aku.. Allah nak bagi rezeki yang lebih besar untuk aku, en.suami n permata hati..🙂 Terima kasih Allah..

Leave a Reply

